Forum www.forum.fora.pl Strona Główna

www.forum.fora.pl
Nieoficjalne forum pomocy serwisu fora.pl
 

Szukanie usera po adresie IP

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.forum.fora.pl Strona Główna -> Pomoc i pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BASF
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1182
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:23, 21 Kwi 2008    Temat postu: Szukanie usera po adresie IP

Witam.

Szukam już pewien czas na forum ale nie znalazłem. Chodzi mi mianowicie o to jak mogę znaleść usera nie mając jego nicka tylko jego IP.
Chodzi o to, że ktoś w Cboxie wpisze inny nick niż ten, który używa i pisze bzdury.
Nie wiem jak go namierzyć inaczej, gdyż nie jestem zwolennikiem Cboxa ale mam go na forum na prośbę userów i nie znam się na nim tak do końca. Może jest jakiś inny "myk"
Przegrzebałem cały PA i nic. Albo zamroczyło mnie albo nie ma takiej możliwości.
Proszę o odpowiedź z góry dziękując.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dr.Kidler
Administrator
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2006
Posty: 1799
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:41, 21 Kwi 2008    Temat postu:

Niestety nie znajdziesz IP tak latwo. Tylko przegladajac posty i ich IP lub trafiajac na niego gdy jest na forum i sprawdzisz w PA jakie ma.

Dlatego wlasnie przydala by sie modyfikacja ktora pokazywala by ostatnie IP z jakiego logowal sie dany user. Admin wtedy mogl po IP dojsc ktory to nick.

By Przemo ma ciekawe rozwiazanie. Wchodzisz w PA - uzytkownicy - wybierasz sortuj wg IP i ci ustawia profile wg IP np malejaco. Wtedy bardzo latwo dojsc po IP do osoby nam potrzebnej. Widac tez te same IP u roznych userow na kolorowo. Dzieki temu jest wieksza szansa na wykrycie osob z kilkoma kontami na forum.


Post został pochwalony 1 raz