Forum www.forum.fora.pl Strona Główna

www.forum.fora.pl
Nieoficjalne forum pomocy serwisu fora.pl
 

Problem z przenoszeniem stylów na serwer i ogólnie z hostem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum.fora.pl Strona Główna -> Pomoc i pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lily
Taki se gostek
Taki se gostek



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 14:29, 29 Cze 2010    Temat postu: Problem z przenoszeniem stylów na serwer i ogólnie z hostem

A więc mam taki problem. Mam forum (phpbb) i niniejszym nie mam pojęcia jak z komputera wgrać na serwer styl (ściągnęłam go i mam go u siebie) i ogólnie jak otworzyć to całe css czy coś (wybaczcie, ja jestem z tej działki zielona zupełnie)... przeczytałam na jednej stronie, że trzeba to zrobić total commanderem, toteż go również ściągnęłam- i wszystko byłoby fajnie, gdybym jeszcze wiedziała skąd mam wziąć nazwę hosta, użytkownika i hasło, bo cokolwiek bym tam nie wpisywała- nie działa. Robię to wszystko źle, czy o co chodzi? Pomoże ktoś? W desperacji jestem, a styl bym sobie chciała wgrać i takie tam... z góry dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dr.Kidler
Administrator
Administrator



Dołączył: 12 Sty 2006
Posty: 1799
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:36, 29 Cze 2010    Temat postu:

Na forum będące na serwerach fora.pl nie wgrasz nic bo nie masz (i nie bedziesz nigdy mieć) dostępu do serwera.
Jeśli zaś założyłaś forum na innym serwerze to nie odpowiednie forum do zadawania takiego pytania


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum.fora.pl Strona Główna -> Pomoc i pytania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach