Forum www.forum.fora.pl Strona Główna

www.forum.fora.pl
Nieoficjalne forum pomocy serwisu fora.pl
 

Problem z "licznikiem postów"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forum.fora.pl Strona Główna -> Błędy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rusty
Taki se gostek
Taki se gostek



Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:45, 11 Wrz 2006    Temat postu: Problem z "licznikiem postów"

Chciałem skorzystać z Naprawiarki, ale nie jestem wcale pewien, czy opisany poniżej błąd wchodzi w zakres paskudztw naprawianych przez nią. Mam nadzieję, że szybko się poprawię i wypełznę z towarzystwa N.O.O.B. Na razie jestem zielony i psuję krew pytaniami Wink

Problem powodujący frustrację użytkwników, mówiąc mało profesjonalnie: licznik postów przestał działać. Post jest na swoim miejscu, jest wyszukiwany podczas kożystania z "znajdź wszystkie posty usera_X", ale liczba postów pod emblematem i w profilu pozostaje taka sama (mam nawet użytkownika z zerem, choć napisał kilka wiadomości).

Adres forum: www.offuj.fora.pl Proszę o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawowy
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:11, 12 Wrz 2006    Temat postu:

przed chwilą się zarejestrowałem i napisałem kilka ostów. moje wypowiedzi były dobrze zliczane. napisz dokładanie o kogo chodzi i kiedy to się pojawiło na [link widoczny dla zalogowanych] wcześniej sprawdź dokładnie czy problem nadal występuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rusty
Taki se gostek
Taki se gostek



Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:17, 13 Wrz 2006    Temat postu: